האם דרעי ייקח את משרד האוצר? | הפרשן אבי בלום מעריך

    אסתי פלד No Comments on האם דרעי ייקח את משרד האוצר? | הפרשן אבי בלום מעריך

    הפרשן אבי בלום אצל אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "דרעי רוצה לקפוץ כיתה, לקבל הפעם משרד גדול יותר. עם כל מה שאומרים על ליברמן הוא השאיר אחריו עודפים במשרד האוצר. רק בשביל החפיפה של דרעי וליברמן שווה שדרעי ייקח את תיק האוצר ואח"כ יעביר אותו" | האזינו

    צילום: קול חי
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן הפוליטי עו"ד אבי בלום לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "זה לא סתם שנתניהו ישב קודם עם דרעי ונתן לו לבחור ראשון תיק. זה העביר מסר שאין לנו את הלוקסוס להילחם על תיקים עכשיו. הציבור לא יסלח למי שיזיק להקמת הממשלה".

    "בפריימריז בליכוד ראו שמי שלא נאמן לנתניהו נדחק. כך יהיה גם עם מי שיערים קשיים עכשיו" הוסיף בלום. "תיק אוצר יכול להיות בית קברות פוליטי. ראינו מה קרה לכחלון ולליברמן. גם לנתניהו בעבר".

    "מצד שני, דרעי רוצה לקפוץ כיתה, לקבל הפעם משרד גדול יותר. עם כל מה שאומרים על ליברמן הוא השאיר אחריו עודפים במשרד האוצר. רק בשביל החפיפה של דרעי וליברמן שווה שדרעי ייקח את תיק האוצר ואח"כ יעביר אותו. לדעתי הוא לא ייקח את זה בסוף".

    "אם החרדים רוצים לשדר מסר שהם עוזרים לציבור ולא רק לעסקנים, הם צריכים לקחת את תיק הרווחה. משם אפשר לסייע ללא רעשי רקע, ואפשר לדאוג לחלשים".

    על הקלטות ישראל כץ אמר: "דווקא אחרי זה נראה שהוא לא יקבל את משרד האוצר, כי זה יראה שנתניהו נכנע לתכתיבים. מיותר להזכיר באיזה מקום כץ נמצא בליכוד".

    האזינו:



    0 תגובות